人造衰運旺效應

吳鈞洋

 曾經到過鳳德堪察一個單位,表面話睇風水,實際上係執手尾。事關呢間住宅係九四年搬入黎住之際,已經由某位大師堪察過,林林審審整左一大堆野,搞到間屋好似佛堂一樣。點解會請我重新去執過呢?梗係有跖妥人家先至會忍痛再花費啦!唔通真係銀紙多,搵自已間屋來做實驗品試料咩!

 原來宅主經某大師堪察過,照足吩咐裝修妥當入伙之後,跟住執埋笠。宅主兩公婆輪流病,男主人唔知點解個背脊由頸到尾龍,日夜都好似萬針剌穿咁痛到伸唔直,做極物理治療同睇盡跌打都全無起色。女主人則集中晒女人應有的婦科病於一身,雖然跖係奪命個種,但係病情纏綿困擾,醫得呢樣,其它又翻發,搞到無時得到安寧。仲有係在年中的時候,男主人忽然間心理抑鬱之極,有幾次想自殺了斷。有如此多濕滯厄運運綿不絕地降臨身上,搞到宅主兩夫婦六神無主,但無懷疑到某大師的功力,只係懷疑自己間屋本身存在著問題。這次再請我來堪察,只不過係想求證下間屋究竟值唔值得住落去。

 我到步之後,自不然依例循巒頭大局先取大廈的坐向然後先至入屋做野。整座大廈係七運艮坤坐向,坐東北向西南。巒頭東北坐方係大山一座,應該係礸石山喇卦,呢座山遠睇幾壯觀,但近睇卻剝皮剝骨,無乜秀氣可言。同時適逢有新屋興建, 該年整年大興土木,方位剛剛係正我堪察的大廈背的東北方位,亦即呢間住宅的主人房對開位置。艮坤坐向該年流年的飛星數,坐中向都蕩成二五交加,凡係有呢種凶數會聚,最忌外面有動土修路的工程,許多時有咁現象而宅中人時運低,再加上宅內佈局觸動到煞氣,無死人已經係上天俾面!入到住宅之後一睇,都未使開羅庚,我知道出事。原來整間住宅中間皮間,將廳同房一分為二,東北方位近山個邊間左兩間房,左方東北方部份係主人房,右方北個邊係兩個仔住。兩間房對開係大廳,公屋因為地方細,都無分客廳同飯廳矣。在廳房之間安奉左一座大神櫃,足足有四五呎寬,八九呎長,佔左個廳起碼有四分一面積,神分成三層,最上個層奉左三幾尊神祗。我都講唔出係乜名,中間係祖先,最下個層係地主,神櫃內紅彤彤,大大話話有十多盞紅燈。整間住宅本身已經唔算大,而神櫃的壯觀處卻起出左間屋的比例,搞到成間屋好似佛堂咁。

 需知道,佛門係四大皆空的地方,住宅內裝飾似佛門,塵世間的利益同享受,自不然唔會多得去邊。所以話家宅風水安奉神位固然重要,但千祈咪以為越大越多得神保佑,如果安奉得比例同光線超越限度,一樣係有衰無好。呢間住宅的神位,最要命之處係安奉係屋中央,遇正流年五黃入中,坐中向值二五交加,坐外又動土,正所謂屋漏更兼連夜雨,人行衰運真係有條數來應。仲有一樣落井下石的佈局,就係在主人房同細佬哥房門外在門頂各置一雙玉獅子,釘個皮座來安置,獅子頭向著房門內,人工做多個二黑帶煞來陪襯神位的五黃方位,再在神位所在擺個風水輪係度添。

 我真係服得呢位大師交關,亦嘖嘖稱奇宅主家人可以一年下來頂得順,因為咁搞法,宅主夫婦上面所講的事同健康方面的厄運只不過係小兒科而已!

 總的評論,間住宅風水唔係認真差,有衰只不過係自己搵來。當時係年尾,我諗可能宅主條命流年係要應番呢條劫數。假如早搵我,當然唔會吃咁多苦頭,正係時也命也的應數。於是安忍宅主唔使擔心間屋的問題,無搬遷的必要。並且為佢擋左今年的煞氣,但由於先天條宅線煞氣會聚,屋外又動土,想今年有得到標青的效應根本唔使諗,只不過係唔會再有大禍臨頭咁滯,為佢預先做妥下一年催吉的功夫,呢間屋明年條數計落係唔差,做左野之後將會更加錦上添花。希望宅主夫婦及兩個細路哥,之後事事如意,一帆風順。

(本篇完)