諗到25都怕怕

文•吳鈞洋        

早二日有位財經界朋友陳君嚟光顧睇流年,佢就威啦!大半年下來響股市贃咗幾近九位數字真銀。睇完命之後大家「嗲」番幾句,話題自然離唔開股市之走勢。

 

「大師,你點睇超人與四叔兩位富豪(睇定先)和(二萬五)嘅不同話法?」陳君問,「兩人嘅觀點與預測都有道理,四叔嘅(二萬五)肯定會到位甚至更上一層樓,而超人嘅忠告卻千祈咪當佢嗡風」我答道「之不過提及(二五)兩個數目都未免令人有啲心驚肉跳」陳君聞後不解而笑問:「何解呢,莫非又有玄機乎?」我慢條斯理地斟咗杯水呷了一啖而答道:「唉!你唔知風水學最大忌係25交加咩?呢對組合數好有機會置人於死地,一個唔覺意分分鐘會死人兼冧樓架!其次係……你有冇聽過紅軍二萬五千里長征呢?」陳君答:「25交加都聽過下,真係會咁大鑊咩?」陳君聞後略縐眉頭,似有不解「至於紅軍二萬五千里長征點又會唔知呢,我以前係響上面讀書嘛……吾吾!又關長征乜事呢?」

 

「紅軍二萬五千里長征,從長江南北各根據地向陝北革命根據地進行的戰略大轉移歷時兩年,行程二萬五千里,過程中犧牲咗幾多戰士,幾多人成了烈士你都知架!」我有感而發:「須知道股場如戰場,指數幾千點上落之間恰似(三國演義)嗰段開場白:滾滾長江東逝水浪花不知淘盡多少股壇英雄呀!」,「哈哈!真嘅英雄係大鱷,點會俾浪花濕到身呀,淘盡嘅不過係一眾(盲無)而矣!」陳君笑道「以我多年炒股經驗睇,非常贊同你所講、今次指數咪話會輕易炒上二萬五,就係三萬亦濕濕碎,我至今亦明解你(二五)嘅含義,到時唔知又再犧牲幾多(盲無)先至到位。須知道股市若然只有升而唔會跌嘅話,除非閻羅王做莊啦!」,我聽後不禁咭地笑出聲:「真係聽鬼買咯!」陳君繼續說:「專業炒股嘅手段係先要有學識、其次係營造消息、第三係講膽色……第四,嘻嘻!應該學曉你哋呢行睇氣 色咯!」,我聞後點頭莞爾:「講開又講,有個疑問想請教你,係就係話上頭大開水閘排洪准啲國民落嚟投機股市,但係資金未到個市已經顛定先,唔怕如你所講一眾國內同胞變(盲無)嚟接火棒咩?」,陳君陰陰嘴答道:「你唔記得閣下頭先講過(二五)數目嘅偉論乎?既然上頭政策只係吹水階段而尚未完全落實、個水閘自然唔會開掣。你唔俾本地及其他外來(盲無)以為鴻鵠將至而將個市炒到(二五)邊緣,然後再嚟一次插水式大跌市,嗰陣上頭先至開閘放水,啲資金才施施然行到步掃貨,中意嗰隻揀嗰隻……仲有,咪唔記得美國嗰頭(次按危機)有排都未掂架!」,「唉!睇怕我最近刋出嗰篇文章內文所講:支卦用神係甲木(震卦),本身有(天打雷劈)之徵象、所含(虛驚)的味道極濃……分分鐘瞬雷不及掩耳地將投資者手中貨源一概(震走),跌至幾近谷底先至反彈。如是者幾上幾落而完成(牛市)末期之過程,個市先至宣告壽終正寢……有機會再次應驗,事關農曆八月(己酉)天干己土合甲木、地支酉金劈木根,再加上月令文曲化忌沖會刑忌夾印……唔怪得超人有(睇定先)嘅忠告啦!」我似有所悟而嘆道「話得講回頭,玄機預測呢味嘢末必百分百,我極之希望跌眼鏡」,「跌眼鏡普渡眾生呀嘛,誠你貴願啦,哈哈!大佬,我都揸重貨架……總之我會認真記住你嘅(二五)理論,好嘞傾到呢度先下次再續緣」,陳君望下隻錶、話夠鐘有約會而先行別過。