小雪過後好番啲,起碼頑疾有得醫

文•吳鈞洋        

    「班友擺明捉蟲」末見個影先聽把聲,喱種咪正宗老而不風格囉!我不敢怠慢、急急腳走去開門:「又乜料呀不哥?個天都畀你嘈冧」,老而不打開張報紙畀我睇,我落眼一望:「車!板前、板長壽司結業之嘛,有乜奇喎?」,老而不回話:「再細心睇落去……」,「啊!原來……只不過全線贈送結束」我縐着眉頭答話:「乜搞啲咁嘅嘢,萬一真應驗咪大鑊!」老而不乾笑了一聲:「你老闆,早輪你咪觸機咩叉:雙十節百歲,雙棺雙風吹,雙木乘風成林去,文昌化忌日日衰……配套入喱單捉蟲嘢去測,我認為又係大婆塊山地(凶多吉少)」,「自古帝皇由此出,探花榜眼狀元來……人家塊福田、你老而不話係山地,信唔信告你詆譭嗱!哈哈!」我邊笑罵死肥佬邊答他說話:「你條友雖然咸咸濕濕,唯獨思想有時都正確、諗嘢也有建設性,可以抵消多少罪咎嘅…… 」,講到匿戍老而不也不禁失笑:「 哈哈!你知嘛!外國科學家研究發現,凡係蘿友大嘅人、多數聰明伶俐……」,「係咩!咁你記住好好保養咪畀佢瘦囉!」我對佢扮咗個鬼臉答道:「你所講我亦認同,嗱!(雙棺雙風吹,雙木乘風成林去,文昌化忌日日衰)正好道出兩塊板兩件木……將一語成讖,文昌化忌日日衰……講得嚟啱喇!睇佢幾時真執笠。」

    跟住老而不又開腔:「匿輪外頭帝國主義國家冇個掂,我哋祖國繁榮富強應該值得開心架。相反內心卻終日忐忑不安,原因係國內又再高唱大海航行靠舵手……咪話聽到歌聲、就係聞說也即刻毛骨悚然!」我聽完佢講之後拿拿淋起出出年個命盤:「係咁之嘛!唔使慄wodoy!你睇吓出年個八字就不會大驚小怪喇,壬辰、壬寅、乙未、乙酉。不哥,你有乜發現呢?」,「全木局,水弱、缺火、金損…… 」老而不答。「冇錯,五行偏枯,所以明年好極有限。配套入關係法:乙未為巽係毛,壬水為坎係澤,寅辰拱卯為震係東……玄機一早測定老毛陰魂不散,並且追殺帝國主義者(酉金)哈哈!」,老而不睇完個八字也覺得好笑,之不過冇耐塊面沉了下來:「陰功!你睇舊金幾折墮、縮埋一角。照咁睇,明年歐洲應該全面揸兜……」,我好肯定咁答佢:「冇錯!話西方、西南……掂嘅除咗我哋特區不講零正、命名不論部首、批命不論用神八法……嘅長毛大師之外,斷估略有風水知識之人都不會發表意見咁笨!」大家相顧發出會心微笑。隨即老而不再發問:「喂!吳老不,你點睇今年第四季投資市場?」,我沉吟了一陣答道:「今年二五交加夾東南,大雪後年月五黃二黑打孖嚟,冲激起煞氣……講到明年東南,由今下半年衰到出年係正路。你睇下八字喇、金寒水冷土結冰,五行欠金缺火……我覺得投機市場不過冬至幾難有轉機……還有,整個冬季天災人禍相比往年有增無減……」,老而不插發問:「咁即係話1222日過冬前後股市會有喘定、反彈……機會?」我笑着頷首認同:「1123日交入小雪,匿個節氣其名艷如桃李冷若冰霜……所以許多女孩子都喜歡取之作名。雖然小雪之後嚴寒加劇,惟過冬至後一陽萌生,象徵隆冬將不久、溫暖已在望。12月上旬交入大雪農曆十一月,月令雙五黃二黑叠飛正東正南,當然受災地區勢必禍不單行,慶幸斗數太陽化祿天府化科……五行殺旺用食制。至此萬物衰極有個譜」。

    發嗡風至此大家都有啲肚餓,於是乎話之佢世界未日,最重要係祭肚為先!