劫印化晉格

文•吳鈞洋       

 

    好耐冇見經紀陳,講真話、係有少少掛住佢…… 。有時真係日頭唔好話人夜晚切忌講鬼,可能係腦電波效應吧,嗰日晨早諗起佢、條友下晝就蒲頭。咁啱該日又係令全世界跌哂眼鏡之「 狼、豬」鬥凸做王八之大日子。

    陪同經紀陳嚟嘅係一位約莫五六十歲紳士型男仕,形容佢紳士型、係行為舉止予人一種誠信穩重而值得信任感覺、並且散發出一種中年男人才有嘅魅力。經經紀陳介紹過,知道老人家姓段(虛構),廣東梅縣人,旅居歐洲多年、經營的生意大多數和國內軍方有關係。段先生舉止一如其貌、落落大方……彼此寒喧過坐低之後就打開了話匣。原來段先生係官貴子弟,「段爺,你點睇今次特區選舉?」經紀陳首先發問,喱個時候正係點票時刻。「唔使睇喇,梁振英贏硬!」段先生禮貌之中用堅定語氣答道。我聞後心諗,來者肯定唔係等閒之人。「段先生,有人話國內權爭已經殺到香港……」我試探性發問,誰知我仲未將話說完、對方即刻爽人快語答道:「江系網絡一日不拆除,中國內憂外患一日未能消除!」我聞後不禁連連點頭,因為英雄所見略同。「段爺今日到來係有事請教」經紀陳矇起了豆豉眼神神秘秘地笑着對我說:「段老係慕名而來……想你參詳一下八字、斗數」。

    開出八字端詳之後證實所作猜測也偏差不了多少,係大富大命格,風度、言談、舉止……命與相極之配合。

    庚           乾造「印化晉格」

    申        

    81   71   61         

   癸     

   丑     

    本命五行屬水,是雨露水,夏令四月喜水調和炎熱氣候;兼蓄水強。

    更宜強金生水作來源。庚壬兩透,制火潤土而有根源,名稱之:劫印

    化晉格(癸水弱極之時得壬庚劫印並透,係絕處逢生「火地晉」卦,大富大貴)。命能旺父母益兄弟。得用父母財,妻賢子孝,享受祖業。

    於是笑語段先生:「喱條命係萬中無一嘅(劫印化晉格),等同風水名局(七星打劫到南離)」,我繼續講落去……試瞄了段君一眼,但見佢氣定神閑、無驚無喜:「喱個格勝在八個字着咗六七個團結一致,字字好唔得閑……做乜?咪劫提綱父母財囉!丙火當令、取之不盡。時柱庚申生水也源源不絕。」

    段君聽後微笑點頭答道:「托賴啦!祖輩革滿清命,父親革老蔣命…… 算得革命世家,到了我這一代、仍然要革命,跟隨鄧老爺子改革路線走、現在着手政制改革……。另一樣值得安慰嘅,係結婚多年,夫妻之間相敬如賓並無多兩句,講到事業大家均專注於工作,子女都出身矣!全部在國內工作。我自己為國家營商,呵呵!無比滿足,內子從事藝術工作也有一定成績……」講到喱戍佢輕輕嘆息了一下:「最近有兩件事令我心煩,第一係老頭子最近身體一日不如一日,第二係我想淡出生意,但上頭不批准。至於第三件卻係喜事,事關大……心抱有了喜,我想擇日子為佢剖腹,咁當然要大師幫手囉!」。

    佢說話時我一直凝神靜聽,並且嚴肅地注視命盤。聽到這裡時不禁點頭微笑、回道:「你斗數係紫貪守命卯酉,會照殺破狼祿科權忌、特別武曲化忌,劍膽琴心,肯定從事事業係一等一偏鋒,至於人緣卻是左右逢源、猶其頗得女人歡心……結合八字時柱庚申,後臺照住你嘅正是一人之下萬人之上。11歲後早行火鄉、少年入財地,自然家肥屋潤,旺家旺父卻剋老媽……」段君聽到喱戍、默默沉思,我睇唔多對路、立刻時呢洒哪跳過說話:「36歲後進金鄉,名利去到高峰、官也越來越做得大,唯獨三刑逢沖入妻宮,自然中年入花叢……」,段君略加思索、微笑答道:「唉!慚愧……」,喱個時候經紀陳不斷向我打眼色,我知又係講多咗,於是乎再將說話繞開:「段兄現在行亥子丑北方運,運走劫財鄉首先不利父系人口,跟住老婆和家人,甚至……」,「女朋友嘛,哈哈,現在她的而且確有咗身孕……

    我聽後先呆咗一刻,望過去經紀陳卻見佢微徵咀笑,內心明白了:「段兄,我有個提議,六十甲子一個小循環八字大同小異,你不妨揀個和你差不多日子畀…… 咁咪得囉!」,段君和經紀陳聞後不約而同:「係喎!」於是乎坐言起行打開電腦,仔細為段君個孫…… (寫錯,係仔至啱)揀生育日子。