勃起來、割開來

文•吳鈞洋       

   

    真係好鬼耐冇見老而不,應該有好幾個月吧!嗰日咁啱我食完榴槤,唔知係咪仲有啲貓屎味仲齒頰餘香之故臭味相投效應,竟然燻出條剝咀蒲頭。「大海航行靠舵,萬物生長靠太陽」老而不好興去到人哋屋企門口先至唱歌,十足小狗汪汪報來訊一樣。 

    我走去開咗門,見到同來的仲有一個候生仔。隨即問佢唱乜、鬼咁令人唔舒服,答道:「革命歌曲」,我聞後當堂打咗個冷顫:「唔該你喇,老而不,再聽喱啲攞命歌曲我分分鐘會中風!」,老而不笑着回道:「革命有理,造反無罪……唉!响改革之後今天仲唱呢類歌擺明搞政變,唔捉冇天理!」,喱個時候同來嘅候生仔開腔:「大編輯舊年先至攞咗廣州市老人舉辦嘅革命歌曲亞軍獎……哈哈!」,不待候生仔說完、我即刻截住說話:「原來咁威攞埋老人獎呀!佢喱種人生定捉入去食一輪國家老人餐至會醒覺」,老而不搲着頭答話:「嘿,點解咒我……啊!唔記得介紹,喱位係曾先生,响省委工作」,我聞後知道來者並不簡單,於是有意無意逗逗佢籮友擦擦佢皮鞋:「真係候生可畏,咁年輕就入局,遲早拜相!」高帽喎,有邊個戴咗上頭會嫌三嫌四吖! 

    喱個時候老而不又再發揮搞笑本能,佢笑着朝曾先生道:「曾哥仔,整番首勃勃溜畀吳老不聽」;對方含笑點咗下頭,然後用普通話唱下去:「老子薄一薄、只一舖,山西反閻立功勞,由此當上大元老……」佢望住我哋笑咗一笑:「薄老身體差G-Ba不聽話,生子哪話兒藝術化,中看不中用、害得媳婦守生寡……」,聽到喱戍我忍悛不住,連同兩位來光顧的小姑娘,一齊擘咀大笑!曾先生見到說話有人捧場自然得戚,先遞起右手示意靜一靜、又再往下唱:「薄老兒子啥名字?原叫薄歩熙……哎喲喲勃不起」唱到呢度我還忍得笑,但見兩位姑娘和清潔阿姐則笑到上氣不接下氣……至於老而不笑得仲誇張,佢指住曾生笑到出唔倒聲……「仲有一段、好快唱完」曾先生眯着眼笑道:「偶遇高人叫雲海、着他速把名字改,自此命名勃起來、討個媳婦割開來,勃起來再割開,陰差陽錯徵結在……,唱到喱戍,老而不突然來個搶咪:「後尾畀我唱……」於是乎條肥佬清咗下嗓子隨即開腔:「又像霧時又像花,陽錯陰差誕瓜瓜。哈哈哈!勃起來啦生瓜瓜,瓜瓜本來旺爸爸。怎料禍起割開來……,唱到喱戍我示意停下來,事關兩位小姑娘要離開。 

    「吳老不,下個月武曲化忌六太陰化忌,衰乜?」老而不問,我答:「第一衰、天下水,第二衰、世界女,第三分泌共骨髓……」,曾先生聽過說話大感興趣而發問:「做手術算唔算?」我還末開嗲老而不已搶住答話:「當然算喇!佢皮肉戚戚痛,你會陰赤赤痛……哈哈!曾生下個月做老竇,所以講親女佢都好着緊」,我笑道:「夫妻同根亦葉承,一脈相傳百世興。恩愛先至緊張,曾先生呵!」我笑語候生仔,對方笑容滿面回道:「你哋叫佢老而不,係不化抑或不死?前者成個老頑童咁,人家尊敬自己開心。後者就可憐囉!老而不死惹討厭。」我聞後拍手叫好,睨了老而不一眼,笑答道:「當然係前者啦,哈哈!肥佬仲未去到神憎鬼厭地歩。」講到喱戍,個肚開始想駡人……睇吓個錶又到咗食飯時間,齊齊準備上酒樓。