太陽化忌入子宮

文•吳鈞洋    

    近日嚟多得凸首基哥恩賜,老而不做到隻積咁,結果……咁就冇ELL,咪咁黑心啦!挨病咗瞓醫院嗻。

    嗰日我同偉哥去探佢。「老而不,乜咁擇婿呀?」我入到病房、第一時間發話兼作擁抱狀。「得喇,得喇!一陣啲姑娘還以為我斷背,仲使搵食嘅?」老而不佯作生氣狀,大家笑作一團。嗰一邊偉哥一啲都冇閑過,左昅昅右昅昅,好似相揀定個好位第日入……。「醫生有冇叫你屋企人……」偉哥一本正經向老而不問道、由於佢冇笑到,老而不先係一怔,跟住笑駡偉哥並作狀要打佢……

  「吳老不,你年初咪寫過梁振英:有如關羽走麥城朱棣囚燕京,財流東海、死過翻生。事業發圍而財豐祿厚、唯獨奔波勞頓不免。或許攀龍跨鳳青雲有路,只恐南北風雨窒礙仕途……即係點嗻,能否大歩檻過?」,「好難講,事關佢時柱丁丑犯伏吟要行埋今年先至甩難。嗰頭明年犯足太歲……」,我說話還未說完,死肥佬已經一句砌埋嚟:「佢斗數出年坐天梁化祿午垣,面對太陽化忌子宮……」,喱個時候偉哥失驚無神笑着驟亂歌柄:「哈哈哈!太陽化忌入子宮,咪即係紅太陽馬上風,不幸魂斷仙人洞?」大家又嘻嘻哈哈笑飱飽。 笑過之後我接話:「梁生今年丁丑運伏吟未過,太歲巳火刑合月提申金,隨即牽動年日支子午沖,天干丁癸沖,亥月更會亥子丑北方而水重金沉……咦!三中全月噃,大輪鑊。過得今年骨、明年未必好過。陽巨化忌子宮,加上丁丑大運氣未全退,流年太歲緊貼追隨,一眾外國敵人勾國內貪官玩嘢……英仔呀,睇怕幾難捱!一早聽我講劈炮咪唔使好似依家咁頭赤囉!」

    講到呢度有位靚女護士走入嚟,死肥佬立即扮哂嘢伊伊哦哦,擠眉弄眼要我哋離開,我哋自然通氣快閃。