殺旺無制性狂野,廉貞化忌業見血

有位風韻猶存靚媽咪擎來一紙求教,說是其女兒命盤,言談間面露憂色而不斷摇頭嘆氣……我接過咗端詳一刻笑語謂靚媽:「你女兒斗數貪狼守戌垣羅網對冲辰宮武曲亦坐羅網,俱廟旺。身宮破軍文昌化科纏火羊天壽午垣財帛、馬頭帶箭亦廟旺,對宮廉貞化忌守子垣,三方四正殺破狼……」

    邊說邊看發覺對方顯得不耐煩,鑑貌辨色知道來者在内吃盡女兒叛逆性格苦頭而在外更加受過不少名師老點。於是更加慢條斯理繼續吊佢胃口:「再睇八字:庚寅月、丙子日柱、壬辰時。話就話殺印相生查實傾向殺重身輕………」說話至此對方果然妙目一轉問道:「又係一大堆術語,簡單啲究竟係點?」至此我認真對靚媽說道:「令愛命格非同小可,將來肯定專業成材兼且旺夫。唯獨是未嫁一日均任情任性不受約束。若不由其獨立自主而橫加規管必有禍事發生,好似舊年戊戌,時柱天剋地冲肯定有災劫!」

    說話點中了靚媽穴道令其聽後醒了神:「大師好嘢,個衰女脾性做媽嘅邊有唔知!晨早已送咗佢去美國由得佢自生自滅……誰知舊年年頭先飛咗個男友、跟住考試過勞患上「焦慮症候群」發哂神經……結果的咗佢返香港,家陣最擔心佢唔知幾時至康復?」

    我看住命盤沉吟片刻回道:「(焦慮症候群)過咗立夏可痊癒,至於全面康復要待27歲候亥運,事關佢目前23正行值丁亥運之丁干、用神壬水咁唔好彩被合住。」我繼續說話:「由於令愛殺重身輕兼夾斗數廉貞化忌守子垣福德照身宮午宮財帛,職業宜從事見血或厭惡性質行業……」,靚媽聞語搶答:「個衰女家陣就讀於大學美術學科,好似修緊乜鬼野獸……」,我呵呵笑語說道:「哈哈哈!萬般皆是命半點不由入,你乖女所選學科合足命理要求!須知道畫畫有種派别叫「野獸派」,聽聞係20世紀率先崛起的象徵主義畫派,畫風強烈、用色夠膽,將印象派的色彩理論與梵高、高更……等後印象派的大膽塗色技法推向極致甚至極端…… 呢種正是野獸飲血風格,同等於見血行業。」