神棍

某日有位頗具姿色靚太到訪,甫坐下即遞上一紙命盤(由於坊間起命盤與我有好大出入,所以按紙上生辰再起過) 。起好命盤端詳過之後對靚太發話:「男命……咦!你唔係同佢有嗰啲關係?如果係就該煨囉!」靚太聽我說完先打咗個突跟住臉色一變哭將起來,平伏咗一刻佢回我說話:「命中人係舊情人剛分了手,我比佢大拾年左右…… 」

    我嘆了口氣接話:「損失慘重吧?」對方輕輕頷了一下首。我繼續:「呢條命丙午日柱生辛酉月已丑時,身坐羊刃不旺自旺而足以任財,唯獨捨羊刃不用卻貪合月干辛金,擺明不務正業……」說到呢處靚太已掩蓋不住忿怒之情而搶話:「條粉腸係神功子弟但名副其實神棍…… 畀佢呃嘅女人計起嚟至少半打以上,恃住口碼了得乜X賤格那渣招數都使出用盡,我大大話話唔見咗500萬。」

    

    我用同情之眼神望了一眼靚太:「唉!命格配置此君生成一條賤格命,我剛才評論過佢八字本來身旺任財、只要肯捱肯做肯定富有,奈何貪合忘用而精歸左注定失敗告終……」靚太打斷我說話:「但條XX至今仍身光頸靚噃!」我莞爾答道:「離仆街不遠矣!你睇明年庚子鼠年,地支子水冲破坐下午刃而天干庚金黨殺生水滅火,或者托賴丙辛合化水流年見水化得成,然則下半年後年辛丑牛年進氣、流年辛金爭合丙火合不成!」靚太聽後回道:「並非黑心想佢衰,但係呢條XX畀佢好DD又出嚟害人……師傅,聞得你紫微斗數犀利、想麻煩你順便睇睇條仆街。」

    我哈哈答話:「看八字當然要夾斗數,呢位仁兄家陣運坐天梁巳垣(原命子女宮) 天梁十二宮中以此最差,身宮未垣冇星而借丑垣財帛宮為用。咁啱中運坐正丑宮(照大運身宮)、宮内太陽太陰而太陰化忌,身宮天機化祿巨門化忌而陰巨雙忌夾父母宮亦大運子女宮貪狼……即係話佢運内所呃女人錢財不在少數、認同係行内敗類,亦吻合八字敗於辛丑年太陽太陰化忌宮垣運内。」